پرسشنامه هویت برند (گسستن برند)


پرسشنامه هویت برند شامل 9  گویه و 4 مولفه در فایل ورد می باشد که در داخل فایل پرسشنامه گویه های مربوط به هر مولفه مشخص است.        مولفه های پرسشنامه هویت برند عناصر مرتبط با مصرف کننده کاهش کیفیت محصول مشکل­های مالی تفاوت بین انتظارات مصرف کننده و محصول ارائه شده برند  پایایی: دارد  نوع فایل: ورد (Word) مولفه: دارد تعریف مولفه ها: دارد نحوه نمره گذاری: دارد منبع: دارد …

علوم انسانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *