پرسشنامه اصالت برند (کادیرو)


پرسشنامه اصالت برند شامل 14 گویه و 7 مولفه در فایل ورد می باشد که در داخل فایل پرسشنامه گویه های مربوط به هر مولفه مشخص است.    مفهوم اصالت برند وفاداری به وعده‏ها و تعهدات برند است. شخصیت و هرچه که به برند مقصد مربوط می‏شود باید واقعی بوده و پشتوانه­ی منطقی داشته باشد. برندسازی نوآورانه نیازمند بازاریابی صحیح و سرمایه‏گذاری هوشمندانه در تسهیلات و خدمات است. بدون سرمایه‏گذاری و توسعه خدمات و ویژگی‏های منحصر به فرد، هسته مرکزی برند تقویت نشده و وفاداری به برند و تکرار خرید محقق نخواهد شد. (بروجنی و بارزانی، 1392).   مؤلفه­های اصالت برند 1-واقعی-­­ ­ساختگی، 2- عملکرد افراطی، 3- تجاری بودن، 4- منحصر به فرد بودن، 5- تاریخچه غنی، 6- اجتماع، 7- توانمندسازی.    نوع فایل: ورد (Word) مولفه: دارد تعریف مولفه ها: دارد نحوه نمره گذاری: دارد منبع: دارد 2صفحه …

علوم انسانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *