پرسشنامه اصالت برند (کادیرو)
پرسشنامه اصالت برند شامل 14 گویه و 7 مولفه در فایل ورد می باشد که در داخل فایل پرسشنامه گویه های مربوط به هر مولفه مشخص است. مفهوم اصالت برند وفاداری به وعدهها و تعهدات برند است. شخصیت و هرچه که به برند مقصد مربوط میشود باید واقعی بوده و پشتوانهی منطقی داشته باشد. برندسازی نوآورانه نیازمند بازاریابی صحیح و سرمایهگذاری هوشمندانه در تسهیلات و خدمات است. بدون سرمایهگذاری و توسعه خدمات و ویژگیهای منحصر به فرد، هسته مرکزی برند تقویت نشده و وفاداری به برند و تکرار خرید محقق نخواهد شد. (بروجنی و بارزانی، 1392). مؤلفههای اصالت برند 1-واقعی- ساختگی، 2- عملکرد افراطی، 3- تجاری بودن، 4- منحصر به فرد بودن، 5- تاریخچه غنی، 6- اجتماع، 7- توانمندسازی. نوع فایل: ورد (Word) مولفه: دارد تعریف مولفه ها: دارد نحوه نمره گذاری: دارد منبع: دارد 2صفحه …